Välkomna till den här veckans Google Nordics nyhetsbrev! Vi ska hålla dagens inlägg kort och koncist genom att påminna er om två bra resurser som kan komma till användning när ni vill ha de senaste uppdateringarna samt perspektiv i Googles värld och digital marknadsföring

Google Partners

Google Partners är mer än ett sätt att visa för dina kunder att du har fullföljt kraven när det kommer till Googles digitala marknadslösningar. Genom att vara en Google Partner så har du även möjlighet att del av Partner nätverket där du kan möta andra aktörer, få fler resurser samt delta i olika webseminarium. Vi har en videoserie, som uppdateras varannan vecka, där vi informerar Partners om de senaste produkt uppdateringarna. Se den senaste videon här.

Think with Google

Think med Google är vår plattform där vi lägger upp alla resurser som exempelvis djupdyk i olika industri perspektiv, användbara guider samt YouTube Ads Leaderboards. Vi har en nordisk version som är specialiserad för annonsörer som inriktar sig mot den nordiska marknaden. Är du intresserad att ta del av mer globala perspektiv så kan vi rekommendera den här sidan. Ett hett tips är att om ni använder er av ecommerce, läs då gärna igenom våra 25 principer angående shopping på mobiler.

Skrivet av Antti Kauttonen, Google AdWords 
Översatt av Tove, Google AdWords