I dag gör vi AdWords-appen för iOS tillgänglig för alla AdWords-kunder i hela världen. Du kan hämta den i App Store. Med AdWords-appen kan du hantera flera olika kampanjaktiviteter på din iPhone när du är på språng:
  • Bevaka kampanjresultatet i form av klick, CTR och CPC 
  • Uppdatera bud och budgetar
  • Agera på förslag som kan hjälpa dig att förbättra kampanjresultatet
  • Se varningar och aviseringar om din fakturerings- och annonsstatus i realtid
  • Ringa en Google-expert

iOS6plus_1536x2048_HOME_GB copy.pngiOS6Plus_3_1600x2560_v1.pngiOS6Plus_4_1600x2560_v1.png


Kunder som The Honest Company, MuleSoft och PMG använder sig av AdWords-appen när de vill hantera sina kampanjer på ett enkelt sätt, hålla kontakten med kunderna och snabbt se viktig information om verksamheten – var de än befinner sig.






”Under de hektiska juldagarna räddade appen mig ifrån att behöva lämna middagsbordet när jag ville kolla resultatet och göra snabba ändringar i mitt konto. Det gjorde att jag kunde tillbringa mer tid med familjen. Jag ser fram emot vad som kommer härnäst!”
– Josh Franklin, chef för sökmarknadsföring, The Honest Company

”Appen hjälper mig att komma åt data på hög nivå när jag inte är på kontoret. Det är praktiskt i styrelserummet och när jag snabbt behöver se hur det går för våra kampanjer. Att dessutom kunna göra justeringar i våra kampanjer – till exempel ändra bud och budgetar – är ovärderligt.” – Nima Asrar Haghighi, chef för digital marknadsföring och dataanalys, MuleSoft

”Konsumenternas övergång till mobilen innebär att våra återförsäljarkunder måste kunna anpassa sina kampanjer till konsumenternas behov när som helst på dygnet. Med hjälp av appen kan vi enkelt ta itu med problem utan att vara begränsade till datorn. PMG har kunnat göra snabba kontojusteringar på både kampanj- och sökordsnivå åt våra kunder och hålla en hög kundnöjdhetsnivå.”
– Kyle Knox, kontoansvarig, PMG 







Kom igång 

Läs mer om AdWords-appen i hjälpcentret för AdWords

Download_on_the_App_Store_Badge_US-UK_135x40.png


Upplagt av Sugeeti Kochhar, produktansvarig, AdWords
Postat av Antti Kauttonen, Google AdWords Nordics